Co vše obsahuje cena SEO optimalizace

Co vše obsahuje cena SEO optimalizace

Je samozřejmé, že každá firma chce dosáhnout co nejvyššího zisku. Ideální je, pokud jeho hodnota stále stoupá. K tomu je však potřeba, aby přibývali stále noví zákazníci, a aby ti stávající zůstávali. K tomu nám slouží nejrůznější formy propagace.

Jednou z marketingových strategií, které využívají především malé a střední podniky, je optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače. Princip je takový, že potenciální zákazník zadá do některého z internetových vyhledávačů určité slovo či frázi, a v seznamu výsledků se mu objeví odkaz na webovou stránku dané firmy, a to na jednom z předních míst.

seo1

Není třeba říkat, že cena SEO optimalizace, jak se tato metodika nazývá, není zrovna nejmenší. K tomu, aby firma, která tuto službu nabízí, dokázala klientovi skutečně pomoci a zviditelnit jeho webovou stránku, je potřeba udělat spoustu práce. Co všechno se tedy v této částce, kterou klient za službu zaplatí, skrývá?

V první řadě jsou to samozřejmě mzdy zaměstnanců. A je nutno říci, že jich není zrovna málo. Součástí je totiž i psaní takzvaných podpůrných článků, které pomohou tomu, že se klientův web objeví ve výsledcích vyhledávání na jednom z předních míst. Těchto článků je nutné napsat skutečně velké množství během krátké doby. Je tedy jasné, že je zde potřeba větší počet lidí, aby tento úkol zvládli.

Dále zde máme výdaje spojené s nákupem potřebného softwaru a licence k jeho používání. Je sice pravda, že tato částka je rozprostřena mezi jednotlivé klienty, přesto, když vezmeme v úvahu počet zaměstnanců, co není zanedbatelná částka.

seo2

Započítat musíme i daně, které firma odvádí. I ty představují položku, která je rozdělena rovnoměrně mezi všechny klienty. Není to sice zanedbatelná částka, avšak díky tomu, že je takto rozmělněna, cenu o tolik nezvyšuje.

No a nakonec nesmíme zapomenout ani na to, že stejně jako klientova firma, i společnost provozující metodiku SEO chce dosáhnout co nejvyššího zisku. Jako všechny ostatní firmy jej potřebuje k tomu, aby mohla pokračovat ve své činnosti.

Jak je vidět, není toho zrovna málo, co tvoří celkovou částku. Avšak věřte, že výsledek za to stojí.